De relatiemiddag heeft als doel enerzijds contact met relaties te onderhouden en anderzijds relaties te informeren over de marktontwikkelingen en relaties de mogelijkheid te geven om te netwerken met ondernemers met dezelfde ervaring.

Tim van der Meer heeft namens Marklink een korte presentatie gegeven over marktontwikkelingen. Vervolgens heeft Marc Bakker Schut die in 2007 met ondersteuning van Marktlink Van Dam Bodegraven heeft overgenomen een presentatie gehouden. Marc beschreef de verschillen tussen zijn corporate carrière bij Nutricia en Heineken en zijn leven als DGA van een MKB onderneming. Dit gaf voldoende gespreksstof voor de borrel.

Enkele reacties van de 50 relaties:

"Dank voor de organisatie van het leuke event van gisteren. Gevarieerd publiek, leuke presentatie en ontspannen borrel."

"Bijzonder veel dank voor jouw genereuze uitnodiging op Nyenrode. Het was top geregeld! En zeer interessant! Nogmaals dank!"

 Presentatie Tim van der Meer

Presentatie Marc Bakker Schut

Borrel impressie 1

Borrel impressie 2