5 november 2012

Marktlink begeleidt de verkoop van Nationaal Voetbalmuseum de Voetbal Experience

Elke voetbalwedstrijd, elk toernooi, elke competitie is een rollercoaster van snel wisselende gemoedstoestanden. Lachen en huilen, euforie en frustratie, liefde en haat, vreugde en angst, trots en walging, woede en berusting. Voetbal ís emotie. Die emotie kun je sinds december 2009 zélf ervaren in de Voetbal Experience. Het initiatief kwam van de voetbaljournalisten Hugo Borst, Johan Derksen, Jaap de Groot en Matty Verkamman.

Tegenvallende bezoekersaantallen hebben doen besluiten het voetbalmuseum naar een centralere locatie in het land te verplaatsen. Marktlink begeleidt de verkoop en is momenteel op zoek naar potentieel geïnteresseerden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marnix Messersmid (m.messersmid@marktlink.nl)  of met Arne Pastoors (a.pastoors@marktlink.nl)

Bekijk ook een artikel van de NOS

Marktlink