22 juli 2019

Centrum voor Groepsaccommodaties overgenomen door Otium Leisure

Per 18 juli 2019 is het Centrum voor Groepsaccommodaties (CVG), de organisatie achter Groepen.nl, overgenomen door Otium Leisure. Rob en Josien Ansen nemen na 27,5 jaar afscheid als directie van de organisatie. De operationele leiding wordt overgenomen door Eugene Westerink. De overname van het bedrijf past volledig in de groeistrategie van het CVG. Met de overname bouwt het bedrijf haar positie in de branche verder uit.

Rob en Josien Ansen bouwden gefundeerd de afgelopen 27,5 jaar het bedrijf op met als kenmerken persoonlijke aandacht en passie. Nu is het tijd voor een nieuw hoofdstuk.

Het is de wens en ambitie om de bewezen succesformule verder uit te bouwen. Groepen.nl beschikt over een uitstekende marktpositie, bekwame en enthousiaste medewerkers, een groot klantenbestand en betrouwbare partners. Met het nieuwe management zal Groepen.nl nieuwe kansen benutten om de marktpositie nog verder uit te bouwen in Europa.

Marktlink begeleide Rob en Josien Ansen tijdens het verkoopproces aan Otium Leisure. Rob Ansen over Marktlink: Heerlijk om een partij te hebben welke orde schept in de rollercoaster die hoort bij een overname! Marktlink hebben wij leren kennen als een persoonlijke, professionele en gedegen partij die naast en achter ons stond op momenten dat een externe visie en kennis noodzakelijk was. Chapeau!”

Onderdeel van het toegewijde dealteam voor deze transactie waren Jan Dijkmans, Sven Peeters en Christine Huisman

Marktlink